Summa sidvyer

fredag 14 oktober 2011

Mindreader

Fick för mig att blogga så här sent, bara sådär. Fast jag egentligen borde sova om jag ska orka träna imorgon..:P Efter skolan så åkte jag och danne ner till stan för att träffa perra och vi mötte ellen coh asse också så ellen, jag, danne och perra drog till ming palace och käka för fem hundra spen och vi fick gratis friterad banan. :) Haha sen drog vi hem till ellen i lambohov och tog sedan nykilsbussen till nykil och va på gårn tills tjugo i elva då hennes mamma kom, hehe. ^^ Nykil va såhääääääääär kul ikväll, fyyy fan flum!!! :3 Imorgon blir det kort blogginlägg efter träningen och att jag kommit hem med alex och emma som ska sova hos mig imrn, yeyyy :D

Bara för att min katt är som den är..





Har försökt fixa så jag kan sms blogga nu, hoppas de funkar.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar