Summa sidvyer

torsdag 13 oktober 2011

Once upon a time, there was this little innocent girl, who did not even know what love was. She got to see the cruel world, what it can do to you. Now she's lost and can't find the way home, she's just that little innocent girl.

Halloj, inte mycket bloggning nowaday's? Jo, jag vet. Det blir så när man kommer hem kvart över 6 och ska äta och plugga, fixa i sitt rum osv. Nu är jag iallafall klar med allt det och ska nu fixa håret till imorgon, då efter skolan ska jag träffa perra och sen drar vi nog ner till stan och käkar, sen tar vi bussen till nykil och träffar lite folk och drar sen hem. På lördag har jag som vanligt träning och kommer sedan möta Alex och Emma på stan för att dem sedan hakar på hem till mig och sover över, blir en massa fotande och mys då! Lite bilder från bla en vecka tillbaka till nu, köpte en nutella idag också...:3 Busigt! ^^

Snyggaste pernilla och jag i söndags...


 NUTELLA :3






 Hehe, lilla jag :3..


Ps.
Som sagt så har jag redigerat om bloggen lite sen sist, ny header och så. :)

Är det någon som vet hur man sms bloggar? (till blogger)

Fråga mig på blogresponse! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar