Summa sidvyer

tisdag 15 november 2011

Pensionen och tillbaka - tillägnad till dig.

Du förstår inte hur underbar du är
så många människor som älskar dig
jag vill bara att du ska veta det
att vad du än gör
står jag bakom din rygg
stöttar dig när du vill
vet när du behöver mig
behöver bara titta på dig
och jag vet vad du menar
för att jag brytt mig
även när vi har bråkat

vi har gått igenom så mycket på så kort tid
saker som andra utanför aldrig skulle förstå
olika liv men ändå samma sinne
Vet inte vad jag inte skulle kunna säga till dig
du vet var du har mig


alltid och aldrig är väldigt starka ord
jag säger inget jag vet att jag inte kan hålla
och om jag älskar dig betyder att du är en del av mitt liv jag inte kan leva utan och bryr mig om
då älskar jag dig till pensionen och tillbaks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar