Summa sidvyer

tisdag 15 november 2011

You made my day

Idag vare skiiiit segt i skolan, och jo jag vet. Sen update.. men jag har pluggat HKK i typ två timmar idag för de är prov imrn och sen har jag fanimej inte mått bra i skolan idag, vart värsta trött och seg på engelskan, höll på att dö, "skjut mig någon!" -.- :) Iaf, imorgon blir det plugg plugg plugg igen då, med tanke på engelska projektet som ska in på fredag och ska redovisa låtanalys på torsdag samt engelska läxa med någon hel jääävla historia om notting hill - vem fan bryr sig om era historier?!?! asså palla skriva typ två sider varje torsdag bara för att en av våra lärare inte ens kan snacka engelska ordentligt, SO what om hon har ett engelskt efternamn - turner, hon är ju förfan tysk o.o och har gift till sig efternamnet asså man blir ju förbannad av nån anledning... :P Nej nu måste jag sovvaa...

Gud jag dör hela tiden till alla hennes videor, sjukt kul och om det bara är jag som tycker hon är rolig så äre väll bara så, men jag tänker fortsätta dö nu iaf.... ha en bra natt, pussss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar