Summa sidvyer

söndag 11 december 2011

Long time no see, huh?

Herregud, känns som år sedan jag bloggade sist!


Veckan har besått av grymma gymnastikuppvisningar med käraste U1 & filmkväll med gruppen + glassmaskin at erik's place FTFW. PLUGG PLUGG PLUGG och igår kom calle till mig efter sista träningen för terminen, känner att den här veckan bestått väldigt mycket av att träffa alla i U1 :)) :P Men aja, grym vecka iaf, får betyg nästa... - HEJ F! (IG) :)


Nu väntar jag bara på att lille perra ska höra av sig, tänkte träffa henne idag ;) Incoming, toad :3 saknar min plutt. så kommer nog dra till henne sen, nutellan hänger med såklart, ftw ♥ Bloggar seeeen Puss. Ojuste! Lite bilder från veckan lovar jag kommer sen! ^^









chilla banan :*, dessa är  bjudbilder ;) heheheheh va kuuuuuul jag har :D puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar