Summa sidvyer

måndag 5 december 2011

Nästan en helt perfekt födelsedag, den saknar bara dig älskling ♥

UNDERBAR stavas min dag, födelsedag också (Y) 14 år och snart ett nytt år att fylla med misstag och lyckade stunder. Sånt är ju trots allt livet. :)  Aja, blev grattad och lite sånt i skolan idag, efter skolan så blev det en positiv dramaföreställning innehållande ellen, mig, asse, julle kom in på ett hörn, "W" och en mössa, ellens mössa. Sen drog ellen och jag ner på stan och satt på bk i typ en timme och bara c-h-i-l-l-a! snacka osv, sen gick vi in på hemköp och jag köpte två dextro, jag har en kvar..:3 Gissa om jag garva sönder, och DOG på bussen hem till ellen sen, och så mötte vi safia på  bussen också, och sen gick det på (OBSERVERA STACKARS KILLE) på bussen och som vi satt och garva åt att safia gjorde grimaser och de va så jävla kul, fick också reda på vad han hette, att han spela tennis (han skulle antagligen på träning för han hade racketet med sig, och så sa han de så...) och han fråga ellen om jag gick på droger.. 11 dextro tabletter senare var vi hemma hos ellen och dog, spela gitarr och snacka lite med självaste zacke. :) Underhållande dag va? ;) Bara att jag saknade en sak som hade gjort min dag perfekt, calle.

Blev ett himla långt inlägg dehär.. märkte jag nu.. :D men vill bara tacka alla som sa/skrev grattis till mig idag och att ni gjorde min dag, underbara människor! :) Imrn är det gymnastik uppvisning mellan 17-18 och 19-20. aja, det är det på onsdag också. Kommer alltså inte hinna blogga imorgon eller på onsdag! Men det får ni leva med. Nu vet ni ju varför ;) Sov gott. :*

Denna är min underbara vän ellen! love her ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar