Summa sidvyer

söndag 11 maj 2014

Fit for prom

Det är nu min hälsoresa börjar.
Alla som håller på med beach 2014 osv, visst kör på, var fit för sommaren bara. Jag har satt mitt mål att jag ska ha min drömkropp till balen i trean, vilket är 2016 - två år alltså.
Det ska bli så himla kul och se mig själv förändras för nu har jag verkligen bestämt mig för det här och det är något jag vill så nu jävlar kör jag! I sommar kommer Parosh och Bilal tillbaka, och vi kommer ha så kul, allt kommer vara som förr och fatta lyckan om jag faktiskt får åka och besöka dem i Kurdistan innan dem kommer hit! Vilken jäkla resa det skulle bli! Jag är så taggad!! Jag är bara så positiv till allt just nu, plugget är snart slut så det är bara att ligga i och allt blir bra till sommarlovet och avslutningen och åååh! 
SÅ TAGGAD!!

Gownnn✨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar