Summa sidvyer

söndag 28 september 2014

Dags igen!

Hej igen! Det var ett tag sen nu, men vad gör det, finns mycket att ta igen! 
Idag har jag bokat resan till VAL THORANS!!!! SÅ TAGGAD!
I eftermiddag är det familjemiddag hos min faster, det är behövligt just nu kan jag säga och ser faktiskt fram emot en eftermiddag med den del av släkten som är kvar liksom. Ska bli mysigt!

Igår åkte jag in till stan och mötte upp Jazz, vi skulle kollat balklänningar men allt var stängt så vi gick och käkade istället! Efter lite promenader fram och tillbaka till stan och henne så träffade jag Evelina och vi tog bussen ut till Slaka, tog en tur till kyrkan och visade henne runt och så. Jag saknar det stället så behövde åka dit kände jag. Men det var jättekul, våra mobiler dog så vi satte oss bara och väntade på första bästa buss till stan igen, sen åt vi på Steve's. :) Riktigt gott och en jättemysig kväll måste jag säga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar