Summa sidvyer

söndag 12 oktober 2014

Från veckan

Hej!
Har haft ganska mycket den här veckan; redovisning, 2 ark-läxor, studiebesök på bygget av vallastaden och kommunhuset, uppsatser och lab-inlämningar.

Här är lite bilder från veckan som varit!
Hade jättekul med Madde i fredags när vi myste på stan lite. Dagen innan det, torsdag, var det hockey som Pernilla och jag gick på, hade även sönder mina favvojeans då.. Men LHC vann så det är lugnt! ;)
På onsdagen var det TUSkväll med alla teknikartjejer från 1an till 3an på Berzan, vi bowlade och gick sen upp till skolan för lite mat och snack med tjejer som jobbar på Saab och Exova - alltså inom tekniken. Askul!

Imorgon har jag sovmorgon så det blir gym för mig och sedan träning med flickorna i vidingsjö och även min egen träning. Handlade lite med mamma idag också! Kommer upp bilder på det i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar