Summa sidvyer

fredag 7 november 2014

Canvastavlor är min nya kärlek

Ikväll har jag haft något slags inredning-sug och längtan efter mitt eget ställe typ. Har kollat efter lite tavlor bl.a. på desenio.se och hittade några otroligt fina tavlor! Blev så glad när jag hittade desenio.se för de har så mycket olika saker, har ett exempel på från allt i deras sortiment här nedanför. :)

Den här lila canvastavlan kommer jag önska mig i inflyttningspresent då jag kanske inte har råd med den själv när man ska stå på egna fötter och det är mycket som ska in i en ny lägenhet men jag bara måste ha den! Jag älskar ju den här typen av tavlor så för mig är det underbart att kolla igenom sånt här. ^^

Rosa canvastavlor med shabby chic motiv av träornament.
Canvastavlan finns HÄR.

Ni vet såna där "tygtavlor" man ser hänger i skolor och kontor t.ex.? Ljudabsorbenter heter dem, och jag visste faktiskt inte att de kom i så många fina tryck på. Dessa två är mina favoriter, finns HÄR och HÄR.

Akustiktavlor som sänker ljudnivån

Akustiktavlor med naturmotiv. Höstlöv

Den här var jättecool, älskar indiantema, taveltypen kallar prints. Finns HÄR.

fotografiska posters, fotografiska prints, tavla med indian

Och såklart några posters för den dagliga motivationen och inspirationen. ;) Dessa får ni gå in på www.desenio.se och leta upp själva! ;)

Tavla till hallen Poster med quote, You're beautiful

Grafisk texttavla och poster med budskap  Texttavlor i svartvitt, Enjoy the little things

Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon! Tvi tvi... Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar