Summa sidvyer

lördag 8 november 2014

Klädtips



När jag började med bloggen här på blogger 2011, brukade jag ofta vara inne på modekungen.se och sätta ihop olika utstyrslar därifrån, dem har fortfarande sjukt stort utbud på snygga kläder och smycken tycker jag! Var inne på modekungen.se förut idag och hittade lite snyggt jag ville tipsa om och letar även efter en klänning att ha på min kusins bröllop den 28 december. Har ni lite smakråd kanske? Man vill ju inte vara för uppklädd men inte för tråkig heller så någon fin klänning söker jag! :)

Tröjan hittar ni HÄR.
Skjortan hittas HÄR.









VS





Vilken tycker ni är finast? Jag tycker den svarta modellen men färgen är tråkig för ett bröllop... hjälp?

Imorgon kommer även lite nytt smått å gott in på bloggen varje dag framöver... vad det blir får ni se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar